Nezávislý magazín, spoločnosť Philip Morris Products S.A. ho neautorizovala, neprevzala nad ním záštitu ani ho inak neschválila.

Ako a kde reklamovať chybný IQOS, aj zlomená planžeta je uznaná závada na výmenu na počkanie kus za kus

Na výrobok IQOS platí pri kúpe podľa zákona dvojročná záruka. Výrobca k reklamáciám pristupuje ukážkovo, závady príliš neskúma a vymieňa chybné kusy na počkanie.

0

Reklamácia IQOS pri poruche je bezproblémová, výrobca si je vedomý našej závislosti a preto vymieňa chybný kus výmenou na mieste pri všetkých závadách vrátane mechanického poškodenia zahrievacej planžety. Ak by ste sa stretli s príliš prísnym posudzovaním závady, neváhajte sa vydať na inú pobočku, väčšinou sú ale pracovníci veľmi ústretoví a prístup Philip Morris možno označiť za ukážkový.

 

Pretože zatiaľ sú všetky výrobky v záručnej lehote (IQOS sa predáva v SR až od leta 2017), môžete vymeniť každý kus zaregistrovaný v SR, (Ako zaregistrovať alebo odparovať IQOS k svojmu účtu), 

Philip Morris eviduje podľa výrobného čísla všetky kusy a má prehľad o záruke. Pretože neexistuje servisná sieť, uvidíme až za rok, ako bude výrobca postupovať po záručnej dobe.

 

Reklamácie IQOS 

Reklamácia IQOS prebieha v značkových predajniach, na pop-up stánkoch a v predajnej sieti partnerských trafik. IQOS sa vymieňa na počkanie kus za kus bez väčšieho zisťovania závady. Informujte sa vopred na zákazníckej linke, kam sa môžete s reklamáciou vydať.

Pokiaľ máte limitovanú edíciu Motor Edition alebo špeciálnu metalickú edíciu Pink alebo Blue, reklamácia je možná iba cez zákaznícku linku a nový kus k vám privezie kuriér

Oficiálny zoznam predajní IQOS na mape
  • Reklamácia v značkových predajniach IQOS a v pop-up stánkoch v obchodných centrách.
  • Reklamácie u ľubovoľného IQOS partnera.
  • Reklamácia zavolaním na IQOS zákaznícke centrum a odvozom kuriérom

    bezplatna linka 0800 400 600.

  • Reklamacie v niektorých trafikách.

Zatiaľ k reklamácii stačí mať zariadenie IQOS zaregistrované k vášmu účtu, nepotrebujete faktúru ani krabičku, so sebou stačí mať len jeden chybný kus, pracovník s vami vyplní protokol, reklamačné oddelenie neskôr na vašom účte odparuje pôvodné zariadenie a pripojí nové. Celá operácia trvá len niekoľko minút.

Upravit
comments powered by Disqus