Nezávislý magazín, spoločnosť Philip Morris Products S.A. ho neautorizovala, neprevzala nad ním záštitu ani ho inak neschválila.

Čo je záruka IQOS Care Plus zdarma, aké sú výhody a podmienky

IQOS Care Plus je rozšírená zmluvná záruka od výrobcu, vzťahujúce sa na každé zariadenie IQOS po dobu dvoch rokov od nákupu zariadenia. Umožňuje zadarmo výmenu zariadení IQOS poškodeného vinou užívateľa.

0

Ku každému nákupu IQOS získate mimo bežnej dvojročnej záruky stanovené zákonom po registrácii zariadenia naviac službu IQOS Care Plus, ktorá umožní 24 mesiacov od nákupu jednu bezplatnú výmenu nahrievača a nabíjačky IQOS.

 

Postup reklamácie IQOS v roku 2020

 

Bežná záruka

Dvojročná zákonná zodpovednosť výrobcu sa podľa zákona vzťahuje len na chyby vzniknuté počas výroby. Na reklamáciu má výrobcu určenú lehotu maximálne 30 dní.

 

Podmienky a postup bežné reklamácie:

  • Pre zahájenie reklamácie kontaktujte infolinku alebo navštívte značkovú predajňu IQOS.
  • Pokiaľ bude reklamácia uznaná, výrobca zariadení spravidla na počkanie menia za nový kus.
  • Uznávaná reklamácie nemá vplyv na rozšírenú záruku IQOS Care Plus.
  • Výmenou zariadenie sa nepredlžuje ZÁRUKA.
  • Pokiaľ bude reklamácia zamietnutá, predajca vám ponúkne využitie služby Care Plus.

Nadštandardná záruka IQOS Care Plus

IQOS Care Plus je rozšírená nadstadardní zmluvná záruka od výrobcu v trvaní dvoch rokov od nákupu zariadení, vzťahujúce sa na akúkoľvek chybu spôsobenú zákazníkom, napr. zlomenú nahrievaciu čepeľ alebo poškodenie pádom.

 

Podmienky reklamácie IQOS Care Plus:

  • IQOS Care Plus sa vzťahuje automaticky zadarmo ku zariadenie, ktoré je registrované pod zákazníckym účtom. To si môžete overiť po prihlásení na webe iqos.com.
  • Umožňuje kedykoľvek v priebehu 24 mesiacov od nákupu 1x výmenu nahrievača a 1x výmenu nabíjačky.
  • Pri reklamácii zariadenia môžete kedykoľvek požiadať o využití IQOS Care Plus, teda aj v prípade, že nechcete čakať na posúdenie reklamovateľné závady.
  • Výmenu zariadení môžete v ramci Care Plus objednať expresným kuriérom až domov.
  • Nonstop podpora v zahraničí s rýchlou výmenou všade, kde je IQOS dostupný.
  • IQOS Care Plus je viazaný k zariadeniu, záruka je v prípade predaja prenosná na nového majiteľa, ak si priradí IQOS k svojmu zákazníckemu účtu.

 

Postup reklamácie IQOS v roku 2020

 

Upravit
comments powered by Disqus